پائولو بنتو سرمربی تیم ملی فوتبال امارات به هم‌گروهی تیمش با تیم‌هایی همچون ایران و قطر در دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ واکنش نشان داد.

فوتبال

به گزارش همشهری آنلاین،‌ پائولو بنتو که تیم تحت‌هدایتش در دور سوم مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ و در منطقه آسیا در گروه A با تیم‌های ایران، قطر، ازبکستان، قرقیزستان و کره شمالی هم‌گروه است، در گفت‌وگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) گفت: با توجه به کیفیت رقبای‌مان در گروهی که در آن قرار گرفتیم، کار دشواری در پیش خواهیم داشت، به‌طور منطقی هم گروه بدی برای ما نیست. ازآن‌جایی که بازیکنان ما به سفر زیاد عادت ندارند، قرار گرفتن در این گروه خوب است چون نیازی به تطبیق دادن خود با سفرهای طولانی داریم.

سرمربی پرتغالی و ۵۵ساله امارات که با توجه به هشت سهمیه‌ای شدن قاره آسیا برای جام جهانی ۲۰۲۶ می‌تواند این تیم را برای اولین بار از سال ۱۹۹۰ به مرحله پایانی این رقابت‌ها برساند، صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: هدف ما صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ است، ما باید به این فکر کنیم که برای رسیدن به هدف‌مان چه‌کاری می‌توانیم انجام دهیم و چگونه می‌توانیم آن را انجام دهیم.

وی که پیش از این موفق شده بود تیم ملی کره جنوبی را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برساند، تصریح کرد: ما می‌دانیم که حالا شانس بیشتری برای صعود به جام جهانی وجود دارد، اما نه‌فقط برای ما بلکه برای سایر تیم‌ها نیز این فرصت فراهم است، به‌عنوان مثال، ازبکستان نیز مانند ما فکر می‌کند، حتی قطر که در آخرین جام جهانی به‌عنوان میزبان شرکت کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی قطر در ادامه خاطرنشان کرد: هنوز برنامه کامل مسابقات را ندیده‌ام، اما دو بازی اول ما خیلی دشوار خواهد بود، بازی اول‌مان در خارج از خانه مقابل قطر خواهد بود و در بازی دوم پذیرای ایران خواهیم بود، بنابراین ما باید صبور باشیم چون دو بازی اول‌مان سخت خواهد بود اما ما سعی خواهیم کرد بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم و تا جایی که می‌توانیم رقابتی خواهیم بود.

کد خبر 863225
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • الایرانی IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۰
    1 1
    از اسیا افغانستان هم شانص صعود به جام جهانی را دارد.جام جهانی ۲۰۳۰ افغانستان صعود خواهد کرد.